1 vecka kvar (n)

jag har inte bloggat på ett tag..
asså det är kul att blogga men jag orkar inte blogga varenda dag.
men jag kan berätta om dagen,
ja idag så skulle jag, malin, fanny och sofia vara.
men så blev det inte ?
fanny var sjuk, sofia svarde inte när man ringde ;o
jag åkte till malin när jag var klar, sen när jag kom dit så åkte vi till sofia, hennes bror öppnade och sa att hon var i stallet :o
då vart det bara malin och jag :)
vi hitta på massa roliga saker :e

imorgon så åker jag till stockholm :D (y)
fyfan vad jag ska handla kläääder :D
vi kommer hem på onsdag kväll :(
och på fredag så ska jga vara med lisa och kanske ska sova med henne i stugan :D
och det är bara en vecka kvar tills skolan börjar :(((((
men efter som att jag ska till stockholm så kommer jag nog inte blogga.
men jag tror att syr min skulle ta med sin dator.
men vi hörs / L

Kommentarer
Postat av: johanna

vad kul att åka till stockholm :D

jag vill också shoppa lite :D

2010-08-16 @ 20:32:02
Postat av: alexandra

jag vill också dit :(

fin blogg ;)

2010-08-16 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0