borta bra men hemma bäst !

jag har haft det jätte bra i stockholm.
vi åkte ju dit i tisdas och då väckte mamma mig klovkan sju för bussen gich halv åtta.
jag fixaade mig lite och sen kom farmor och skjutsa oss till busshusplatsen.
sen så åkte vi dit halv nio och kom kanske fram klockan ett halv två ?
när kom fram så gick vi till hotellet och checka in och gjorde oss iordning.
vid tre kanske så gick vi och åt jag åt typ inget för jag mådde dåligt :/
sen gick vi och kolla och så :D
ha det bra / L


på någon väsk affär - 350 :-

ginatricot - 199 :-

h&m - 99 :-/st

ginatricot - 99 :-

ginatricot - 199 :-

h&m - 99 :-

only - 500 :-

det var lite saker som jag köpte i stockholm !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0