dagen <3

först så vaknade jag och då så satt jag på mig och sen så åkte jag till sofia.
när jag kom dit så skratta hon som fan för mitt öga :e
jag satt mig vid datorn när hon fixade sig.
när hon var klar så gick vi ner och baka och då precis när vi hade börjat kom
malin.
sen när kakan var klar så kom
fanny.
då åt vi hallonkakan värsta god ju ? :o
sen när jag skulle hem och åta då följde dom med hem till mig, jag och malle åt pannbiff och potatis.
innan vi cyklade till min träning så körde vi med andra ord.
asså vi alla fick verkligen damp :e
vi hann inte köra klart men vid tjugo i fem så åkte vi till min träning för den börja klockan fem.
det var jätte skönt att börja träna igen, att springa och att bli svettig det tycker jag är en skön känsla.
när träningen var slut så duschade jag där sen åkte jag hem och åt en hamburgare syrmin hade gjort.
malin,fanny och sofia hade åkt till kristinehamn och gjorde något men dom komhem vid halv nio då var don hos sofia och då åkte jag dit.
vi körde med andra ord igen, och alla vart så jävla tjuriga :e
ungefär klockan tio så åkte jag hem och då satt jag mig i soffan men jag orka inte kolla så jag gick upp hit.
imorgon så ska jag va med malin,fanny och sofia och vi skulle va med colin också:)
sen så ska jag följa med malin till talangen i örebro imorgon med.
nu ska jag försöka fixa en ny header till fannyyy, hoppas det går bra.
för jag är inte så intligent när det gäller sånt :e
men jag har gjort min nya header men jag ska byta bilder bara.
men det ska jag göra när jag har fixat mig och fått någon bra bild.
men vi ses / L


ni skulle få se bilder sen kalles kaviar men det tar sån lång tid att ladda upp bilderna så ni får se don någon annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0