fångarna på fortet !

nu sitter jag på över vången i köket och har bärt en fotölj till tv:n.
jag sitter och kollar på fångarna på fortet.
jag skulle vilja vara med på fångarna på fortet för jag älskar att tävla :D
så jag ska bli någon sprot sak föööör jag vill va med :e
jag vill sitta nere men där sitter mamma och kollar på något ?
imorgon är det ju skola igen, haha det är faktiskt inget jag ser fram emot :e
men jag kanske bloggar imorgon om jag hinner jag har träningen klockan 5 och jag slutar klockan tjugo i 3 tror jag ?
vi ses väll imorgon kanske då !


hehe nu är jag glad för jag sitter med smultron dryck !
hehe det älskar jag :D
som ni ser har jag inte mycket kvar (a)
hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0