första skoldagen..

idag så började ju skolan..
fan säger jag bara men men, skolan måste ju börja någon gång.
jag vaknade halv 7 jag gick upp direkt då för jag var pigg.
jag fixade mig lite och åt och sen gick jag till skolan ungefär vid tjugo i 9.
när jag kom dit så mötte jag jonna, johann och malin ute.
sen så gick vi in och då kom björn och släppte in oss :)
vi har inte gjort så mycket idag faktiskt :D
men im,orgon blir det väll mer grejer att göra..
jag känner inte för att gå till skolan jag vill sova till 11 som jag jämt brukar göra :(
och jag är så jävla arg och ni ska få veta varföt ?
1: vi har bytit klass rum ?
2: när vi ska ha språk så kommer inte katrinedal ?
3: vi har bestämmda bord ?
4: när vi äter klockan 11 så sitter vi med dom små ?
5: vi ska ha jävla ele´vensval som minte kommer bli kul ?
fyfan vad jag hatar skolan !!!!
jag vill inte gå i slokan jag hatar det så jävla mycket :@
jag säger bara hoppashoppashoppas :(((
jag längtar tills nästa år för då så börjar jag ju sjuan och då så vill jag att jag kommer i samma klass med dom som går i mitt fotbolls lag :D
jag kanske bloggar senare !
ni får ha det så bra !


jag just nu !
men nu ska jag gå och kolla på one three hill för jag har så jävla tråkigt :/
och ni som aldrig har sett one three hill då kan jag bara säga att ni ska börja kolla på det !!!!
för det är så jäkla bra ! (Y)

Kommentarer
Postat av: hihi

jag gillar verkligen din blogg :D

2010-08-23 @ 18:28:44
Postat av: amanda

fan vad jobbigt med alla dom där sakerna du inte gillade :/

2010-08-23 @ 18:29:36
Postat av: cisi :D

fin blogg :D

2010-08-23 @ 18:29:56
Postat av: sanna

din blogg är så fin :D

och jag vill ha ditt utseende !! :(

2010-08-23 @ 18:30:33
Postat av: linnea

vad jobbigt att skolan har börjat nu igen :/

2010-08-23 @ 18:31:41
Postat av: alicia

skolan grymt jobbig :(

2010-08-23 @ 18:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0