hos fanny :)

nu sitter jag här i fannys säng och tänkte lägga in ett inlägg.
det har ju varit pip så jag har inte bloggat så mycket då.
igår var det sista dagen :(
men iallafall jag kom till fanny för kanske 2 timmar sen.
hon har precis duschat oså.
snart så kommer sofia hit också.
jag har tp inte träffat sofia och fanny på flera veckor för dom är ju borta hela tiden.
snart ska vi baka kladdkaka för vi vart så sugna på det.
nu väntar jag på att fanny ska komma in till hennes rum för hon hämtar fanta exotic.
inatt så sov elsa min katt bredvid mig, det var så mysigt så!
senare sen så hittar vi säkert på något men vi kanske bara tar det lungt.
just det förfan det är bra 23 dagar tills skolan börjar :o
det här sommarlovet har gått skit fort ?
förra året så det gick det dyng sakta :)
nu så kom sofia, den lilla råttan :)
men ni får ha det bra / L










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0