mitt öga :(

vakna för kanske en timme sen.
pappa väckte mig och emelie halv elva ? :o
men jag skrev inte något mer inlägg igår  jag tänkte göra det med internet var så jävla segt då så jag orka inte!
men jag skriver om gårdagen nu i stället.
jag och sofia åkte till malin och sen kom fanny dit när hon hade käkat.
sen så mötte vi colin och falle vid willys.
vi gick till mc och satt där då var det en jävla killle som sa till oss för att vi åt så vi var tp tvungna att gå :e
då gick vi ut och satt oss, då så gick vi till max och satt där.
tp efter en  halv timme så gick vi till mc igen för vi jag och malin skulle köpa en hamurgare och käka.
då drog fanny och sofia hem för att dom hade träning.
sen vid kvart över fem så gick jag och malin hem till malin för vid kvart i så skulle hennes farmor och farfar komma och hämta oss.
för vi skulle ju till talangen.
det var skit bra, maria malins kusin jag tyckte att hon skulle komma till final för hon var bäst !
sen i pausen så var det två små killar som kanske var nio - tio och och dansa breakdance och fyfyan vad bra dom var :o
forward är ju imorgon tror jag? men i alla fall jag vill va med i den cupen RÄVÅSENS IK skulle vinna allt då :o
men kalles var sjukt bäst !!!
jag ska lägga in lite bilder sen kalles !
bättre sen en aldrig.
ni får ha det bra / L






jag & moa <3

haha man kan ha kul på stenarna :e




finalen <3

hihi det var några av bilderna !
fyfan vad jag saknart :(
jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0