slaggar hos sofia

idag sover jag hos sofia :)
nu sitter jag och bloggar lite och hon skirver något sommarlovs minne till skolan ?
men idag så vaknade jag kloackan halv tio för att sofia hade ringt mig men jag sov när hon ringde men då så hon till sin pappa att han skulle ringa till farmin så han skulle väcka mig ? :o
aja tack sofia -.-
jag ringde sofia och hon frågade om jag ville med till mareiberg :D
jag ville ju självklart det men jag hade bara 45 minuter på mig att fixa mig -.-
jag hittade två trjör och ett linne jag lägger in dom bilderna imorgon trologtvis?
när vi kom hem så ringde vi malin och fanny så dom kpn till sofia.
vi gjorde väll ganska mycket.


i torsdags så hade vi dm match mot skattkärr :D
vi vann med 1-0 (Y) 
fyfan vad vi är bra!
så nu är det bara att tagga tills dm finalen!
och sen imorgon så har vi seriematch mot dom också -.-
aja men vi ska vinna mot dom då med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0