TANDLÄKAREN SNART !

om tjugo minuter så ska jag till tandläkaren :(
jag hatar att gå dit :(
men i alla fall efter jag har varit där så ska jag åka hem till malin.
fanny kommer dit efter sin träning kanske.
jag bloggar inte så jätte mycket nu för tiden men jag orkar inte.
och sen när skoolan börjar så kommer det inte bli så mycket bloggande heller.
kanske ett eller två inlägg per dag för nu när jag ska börja sexan så blir det mycket läxor..
WTF, nu kom jag på att man måste vara klar med island till sexan börjar och jag har inte ens börjat.
vafan ska jag göra ? jag vill inte precis göra läxor på sommarlovet ?
men det löser sig säkert, tror jag ? :o
onej bara en kvart kvar nu :(
jag får damp på datorn för den stängs av hela j*vla tiden ?
nu är jag sur, för jag kom på det där med island :@
helvete, jag får fråga några på träningn imorgon om någon har gjort det..
asså jag dör om alla säger att dom har gjort den..
fucka mia säger jag bra.
ni får ha det bättre en mig / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0