tjenare

elin håller på att skickar andra säsongen av one tree hill just nu.
så jävla bra är det !!!!
det tar ju år men det får det ta, jag har endå inget att göra för jag mår inte så bra idag.
jag skulle igentligen vara med lisa idag men min hals dör och jag mår inte bra helt enkelt :/
så idag vaknade jag och min hals var sämre en igår så nu har jag typ atit tjugo halstabletter för vi har match på söndag och den vill jag inte missa...
nu sitter jag i min säng och lyssnar mest på musik.
har hittat massat nya bra låtaaaaar (y)
igår hade vi träning och när jag sköt så sträckte jag mig i ljumsefan igen, det gick nyss över men nu har det kommit igen..
jag blir så jävla arg att jag ska få ont hela tiden :(((
vi hade match mot bråten häromdagen och vi vann med 2-0 gött tjejer :D
jag älskar fotboll, det är inte ett intresse det är hela mitt liv.
jag bloggar nog senare också för jag har ju inget att gör så då kan jag lika gärna blogga ;)
ha det så bra / L



          
             

         


Kommentarer
Postat av: amanda

jag älskar one thre hill :D

2010-08-23 @ 18:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0