all I whant for christmas is you

fråga: hej ! 
undrar vart du har köpt din gröna tröja som du har på din header ? :) 
sen undrar jag om du inte kanske kan ta kort på ditt rum ? ;$  
 
svar: hejhej!
haha, den tröjan är faktiskt min systers killes tröja så jag vet inte tyvärr :(
men märket är i alla fall wesc :)
jo visst det kan jag göra, det kommer komma denna vecka nu då!
__________________________________________________________________

hej, förlåt för att jag inte bloggade så mycket igår...
men jag kom 3:a :D om jasmine i min klass kom 1:a i år igen (Y)
när vi kom tillbaks till skolan så fick jag sååååå himla ont i magen :(
jag tror jag aldrig har haft så ont i hela mitt liv :(
så jag fick gå hem från skolan, haha så jag kolla på gossip girl igår.
men idag så kunde inte jag vara med på träningen :(
för jag är så förskyld och hostar som fan :e
ha det bra så hörs vi!


hihi jag just nu

Kommentarer
Postat av: molly

gud va fin du var i örhängen :) och snygg tröja.

=)

2010-12-07 @ 17:39:24
URL: http://mollymaria.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0