christian the lion

 sök på det på youtube, jag vet inte hur man lägger ut en sån länk.
men i alla fall, när jag kollar på det så rinner tårna ner för kinderna :'(
jag tycker det är så himla sorgligt med sånt där...
asså herregud, HAHA
ni bara måste söka på det, det är helt otroligt
___________________________________________________________

hejhej, nu sitter jag och webbar med sofia,
kom hem från skolan för kanske en halv timme sedan (?)
sen så är det lucia, som vi ska gå för våra föräldrar osv.
så nu har mamma och jag fixat klart allt med det ;)
det är bara 3 bara 3 dagar kvar tills vi åker,
asså jag fattar inte det, herregud
men vi hörs senare!
ha det bra





haha igår kväll när jag hade tråkigt :e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0