fyfan vad jag är glad tjalalalala

vet ni varför?
jag läste idag på mitt fotbollslag hemsida att RÄVÅSENS 98:or SKA PÅ GOTLANDS CUPEN :D
vi ska äga alla och allt, ni fattar inte hur glad jag är just nu!!!!!!!!!!!!!
HAHA, jag och emma webbar med varandra och vi dansar så himla vackert alltså!
men fyfan vad VI är GLADA!!
jag fattar inte att vi ska åka dit, det ska bli så himla roligt, kan inte bli bättre en så hääääääääääär!
seriöst fyfan vad kul det kommer bli!!!!!!!!!
och vi ska på ÖREBRO CUPEN också, asså herregud :D fyfan asså, jag vet inte vad jag säa säga
eller jo jag vet precis vad jag kan säga att: ATT JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA LAG
OCH JAG ÄLSKAR DOM SOM IN I HELVETTE!
haha ni förstår inte hur glad jag är :D
men nu ska jag dansa vidare så höres vi
ha det så roligt för det kommer jag verkligen ha ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0