gott nytt ar

har pa stranden later det bom bom BOM verkligen
jag har ont i mina oron efter alla rakater,
ni kan inte forsta hur mycket det var
men gott nytt ar pa er iaf
nu ska vi ga och kolla runt litepaolika fester
haha
nej men jag vet inte
och vi bor vi en bungalow mitt vid standen typ dar all
mucik spelas sa ikvall blir det sent (Y)
for klockan ar redan 1:05 har och stranden ar verkligen smackfull med persoer hit och personer dit
haha men ha det bra och en sak som jag tycker ar kul ar
att jag lever just nu i 2011 och det gor inte ni, mohahhaha
haha ha det bra suckerS
vilket kulT inlagg
haha

Kommentarer
Postat av: EMMSI

saknar dig mest lovisiiii!!!

2010-12-31 @ 19:32:59
Postat av: Krissan

Gott nytt år! =)

Hoppas du har haft det bra i Thailand.

2011-01-01 @ 15:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0