i miss sweden

hej,
nu sitter jag och lisa har i en data sak.
idag nar vi vaknade sa gick vi och at frukost sen gick vi till polen och sola.
sen kommer pappa och lisas pappa och fragar om vi barn vill aka pa en safari grejs.
och det ville vi ju sjalvklart!!
och sen sa fick vi rida pa elefanter ocksa, fyfan vad det var kul!
och sen sa sag vi tva ormar en gron och en lilasvart, jag hatar verkligen ormar om jag sager sa :(
sa jag var radd hela tiden :(
sa har min dag sett ut :) nu ska jag sitta vid datorn en stund till sen sa kommer vi hitta pa nagot kul.
men vi hors nagon annan dag.
och nu ar det bara en vecka kvar tills jag kommer hem :(
jag vill hem men anda inte...
och nar jag kommer hem sa kommer det ju bli mycket battre updatering!
puss

Kommentarer
Postat av: zaaandra

hej,hoppas du mår bra.

gjort idag?

har frågestund på min blogg slå gärna en kram isåfall stort tack!

skicka gärna kommentar tbx!:)

2011-01-07 @ 19:49:29
URL: http://alexzandrasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0