inte ett moln

hejhej,
idag har det inte varit ett enda moln pa himelen (Y)
sa idag har jag fatt mycket farg (Y)
idag sa har vi akt till en annan strand och har varit dar halva dagen.
igar sa var det ju julafton, och
jag, lisa och rebban hade gjort oss sa fina
sen sa sag vi att polen var oppen pa kvallen
sa vi stog dar pa kanten och prata om vi skulle hoppa i eller inte
men till slut sa gjorde vi det med klanningar och allt :e
och sen nar vi gick upp ur polen sa fick jag sa ont i magen
sa jag forsokte sova men det gick verkligen inte
sa jag gick till toaletten och da sa spydde jag,
usch sager jag bara, och det var inte lite spy heller.
men nu mar jag battre!!
haha jag kanner att vi har varit inne pa datorn valdigt mycket nu
sa frammat sa ska vi inte det.
men vi hors val nagon annan dag
ha det sa bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0