internet krånglar

det är inte kul alls faktiskt. ibland går det och ibland inte. skit jobbigt är det, haha. nu sitter jag och kollar på gossip gilr, och sa snart åka till maxi med mammsen. skolan idag har varit ganska lung faktiskt. men jag tyckte så himla synd om johanna :( imorgon är det fredag och det ska bli så himla skönt med helg nu!
en vecka kvar i skolan bara, sen blir det ju Thailand, hihi. imorgon i skolan ska vi öva ännu en gång på lucia saken... åh det börjar bli lite tröttsamt och stå pch sjunga samma låt typ i en kvart... vi kanske hörs ikväll eller inte, vi får se om mitt internet vill vara snäll mot mig eller elak.... haha jag var nära och slänga datorn på golvet igår så arg vart jag. HAHA förut städade jag och dansade lite för mig själv, haha vad rolig jag är
men vi ''kanske'' hörs, ha det så bra

självklart så funkar det inte att lägga in bilder då heller¨
åhhhh vad arg jag blir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0