kommentar

anonym- ville bara säga att jag älskar din blogg och ditt utseende! hihi..
men jag undrar vem/vilka du ska till thailand med ?:D
svar: haha tack så jätte mycket!
eh jag ska ju självklart dit med min familj och sen ska jag dit med en som heter 
lisahultgren och hennes familj :)  
_______________________________________________________________________________

hej nu har jag kommit hem från skolan.
jag är väldigt förskyld, jag känner mig inte direkt 100%
kvart över 4 ska jag klippa mig, bara topparna!
för mitt hår har blivit så himla långt.
idag var vi hos sklossystern och vägde oss och så
och hon sa att jag vägde bra osv
nu sitter jag ju här och kollar på mamma för hon kollar på lite
kläder som hon ska ha med till thailand :)
9 dagar kvar!
ha det så bra så hörs vi senare när jag har klippt mig
puss så länge












bara jag som saknar sommaren? :(
fast ska ju ändå till värmen snart ;)
men ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0