ny månad - 1 december

hej, igår va vi ju på maxi och gjorde det där, det gick bra faktiskt. idag i skolan så var vi ju i badhuset för min klass vann någon läs sak. så nu är jag så himla trött och jag har vatten i båda öronen inte skönt :( när jag kom hem idag 10 över 2 så satt jag mig och kolla på gossip girl har första och andra säsongen! det Gillas!
nu sitter jag och inte gör någonting ska gå ner och ta en alevedon för jag har ont i huvudet. inte konstigt för jag har ju bara suttit vid datorn hela dagen. men nu ska jag gå ner och ta en alvedon och där efter går jag ner till tv:n och hoppas att det är något bra på disney! 11 dagar kvar, GÖTT!
vi hörs ha det så bra


den här bilden tycker jag är lite smått rolig faktiskt

Kommentarer
Postat av: elin

Vart har du köpt den rosavita tröjan på din header? :)

bra blogg förresten!

2010-12-01 @ 22:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0