pingis med far min

halloj, har varit vaken i 2 timmar precis nu. haha inte så intressant men strunt samma. nu på morgonen eller förmiddagen eller vad man säger har jag bara städat.. så nu är mitt rum rent och snyggt. snart ska jag och pappa gå ut i garaget och spela pingis för imorgon är det ju den där saken, är faktiskt nervös :( men jag var men förra året på den där saken med då kom jasmine i min klass 1:a, jag kom 2:a och moa i min klass kom 3:a, haha´det tyckte jag att det var kul:e men jag hör säkert av mig senare.
ha det så bra så länge






inte så seriösa bilder på mig, men så kan det gå om man har lite tråkigt ;)
min katt är sååååå söt (L)

Kommentarer
Postat av: molly

jag är också lite nervös 8[ Men vi får göra vårt bästa ellerhur! Du kom ju tvåa förra året!! (Y)

/ Molly

2010-12-05 @ 14:10:23
URL: http://mollymaria.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0