you're here whit me, it's like a dream

hej på er, det var ett tag sen :)
haha jag har inte bloggat så mycket faktiskt.
eh bara så ni vet så har jag resfeber :( jag är jätte nervös :(
det på minner mig att det var sista dagen jag såg fanny, sofia och malin :'(
förut när vi sa hejdå till varandra så ville jag inte visa att jag grät
så jag torka bort tårna väldigt fort :e
men bara så ni vet så kommer jag sakna er som in i helvette :'(
och imorgon ska jag säga hejdå till min emmsi :'( + mitt lag :(
ingen fotboll på en hel månad....... hur ska jag klara mig.......
men jag och lisa ska ju springa på stranden på morgonen!
haha ni fattar inte hur mycket jag längtar...
och imorgon ska vi lämna våran katt också :'(
min elsa, fyfan vad jag kommer sakna min lille kissemiss...
det kommer säkert något mer inlägg idag, och några imorgon.
imorgon kommer det en FRÅGESTUND, så när ni ser detta inlägg
kan ni ju börja tänka på vad ni ska fråga mig ;)
för nu vill jag ha mycket frågor.
kommer svara på frågorna när jag kommer hem från thailand.
och sen ska jag bara nämna att: 
jag kommer göra en ny header och design när jag kommer hem,
för då har jag mycket bilder och sånt. 
nu känner jag att det har blivit ett ganska långt inlägg och nu
ska jag sluta prata :)
ha det så bra så hörv vi!


bild från bulgarien tror jag (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0