älskar dig malin <3

hejhej.
idag så har jag varit med malin.
vid 12 så kom malin och hennes pappa och hämta mig för vi skulle till örebro.
när vi kom dit så gick vi direkt till gina.
vi kanske åkte hem vid 2 då så frågade malin om jag ville följa med till hennes stuga.
oc såklart ville jag det.
haha vi tp kasta pil och bada.
malin var bäst på att kasta :(
imorgon så ska jag med elin till sannabadet, kulkul.
hahah jag skrev att det var pip nästa vecka men det är ju om 2 veckor om jag inte minns fel ?
haha jag vet inte ens vad det är för dagar nu längre :e
eftersom att jag ska med dit imorgon så kanske jag inte gör något inlägg.
igår så tränade hela familjen tsm, sen åkte vi till farmor och farfar.
vi ses / L



tröja ginatricot - 99 kr

en jacka tp ginatrocot - 249 kr

linne ginatricot - 99 kr

jag & kusin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0