Ny blogg !

hejhej.
nu har jag fått hjälp av emma så jag har fått en blogg på blogg.se.
lisa har hjälpt mig med en header som vart jätte bra.
jag har ju haft en blogg på devote.se men jag ville ha en här istället.
och så har jag glömmt bort lösenordet på devote.
jag ska försöka blogga här så mycket jag kan.
idag så ställde jag klockan på halv 10 för jag fanny och sofia skulle till lunedet.
vi var där och badade och kolla på djuren, jag älskar åsnan axel (y)
sen när vi kom hem så ja vart det lite saker men sen åkte vi till malin.
då så var jag och sofia med henne.
vi åkte ttill mc och sen så åkte vi till marcus.
kanske vid tjugo över 7 åkte vi 4 till mig för jag och sofia skulle äta.
efter det så var vi ute till kanske 10 ungefär.
idag så ska sofia sova hos mig kulkul.
vi hörs imorgon / L'


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0