12 november

hejhej, idag i skolan var det lite lungt faktiskt, alltid skönt! jag slutade tjugo i 2 och då kom pappa och hämta mig för jag skulle till vårdcentralen medd min tå. asså jag får damp på den för den läker ju aldrig? och sen så fick jag medicin com jag ska äta och jag får inte vara med på matchen mot ksk på söndag :( men så ni vet så ska jag vara med! ingen jävla tå ska stå i vägen!!! fyfan vad sur jag är just nu..... nu sitter jag och kollar på diseny nya avsnitt. just det haha doktorn sa att jag skulle bada fotbad ikväll och dom närmaste dagarna :e haha herregud...
imorgon ska jag vara med fanny och kanske malin och sofia :D men jag hör av mig imorgon!
ni får ha det så bra så länge!


min söta kisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0