21:23

jag har ju sagt att jag ska ha frågestund snart
men jag vet inte när jag ska ha det?
tycker ni jag ska ha det före thailand eller efter thailand?
hjälp mig
_______________________________________________

hej, idag har jag inte hunnit blogga så mycket.
för idag klockan 1 till 2 skulle jag och min mamma sälja
bingolotter på maxi, och vi sålde bara 3 stycken :e
när vi var klara med det då så åkte vi hem
och kom kanske hem 20 över 2
och jag var med 97orna idag och spela så jag hann inte.
det är bara 15 dagar kvar till thailand :D HAPPY FACE
när jag är där så kommer det ju inte komma något inlägg...
hmm... sofia eller någon kan säkert blogga något inlägg?
imorgon så ska jag ju till marieberg och kolla på lite saker till thailand
ska kolla på lite linnen och sånt.
vet ni vad jag gör?
haha det kan ni säkert gissa......
hmm......
kollar på andra avenyn, haha skräll
men vi hörs någon gång
ha det så bra


Kommentarer
Postat av: EMMSI

HEJ!

2010-11-28 @ 00:20:18
URL: http://emmakarlsson.devote.se
Postat av: anonym

jag vet faktiskt inte hur du vill göra? :)

men jag vill att du ska ha det snart för jag har en fråga till dig :)

ha det så bra!

2010-11-28 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0