22 november

som sagt är jag ju sjuk eller det har blivit bättre nu.
så jag ska troligtvis till skolan imorgon och det lutar åt det hållet (Y)
nu ligger jag i min säng och kollar på andra avenyn, haha jag har kollat på det nästan hela dagen.
mamma är på utvecklingssamtal med emelie och hon skulle köpa med kina mat på väg hem till oss 3.
jag älskar verkligen kina mat!
den här dagen sa ju jag att den skulle bli lång, men det känns som det här dagen har varit hur kort som helst och det har gått jätte fort.
på ondsdag på idrotten ska vi åka skridskor inomhus på nobel :D
fyfan vad det ska bli kul, och jag moa ska köra ''idioter på is'', haha det ska bli kul!
men vi hörs, ha det bra
puss


jag nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0