3 veckor kvar

hejhej, förlåt för väldigt dålig uppdatering.
igår så bowlade ju jag med laget, och det var skit kul! jag gjorde 3 strickar haha jag tror det stavas så men jag vet inte :e
tyvärr har jag inte fått bilderna en så dom kanske kommer senare eller till veckan!
och jag sov ju hos emmsi igår också, haha vi hade väldigt kul! vi somna eller jag stängde av datorn 10 i 2, då sov emmsi!
och vi va med marcus och jacob en stund igår också:)
idag har jag städat mitt rum lite, sen har jag kollat på andra avenyn också!
på fredag så ska familjen andersson till familjen hultgren och planera lite inför thailand. det är 3 veckor kvar idag!
asså herrehud vad fort tiden har gått tycker jag, det känns som vi började skolan igår.
men vi hörs senare eller imorgon, ha det så bra så länge
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0