enormt tränings sugen just nu

fyfan sitter i min säng och bara ruttnar, jag vill hoppa i duschen men jag orkar inte.
på lördag börjar vi att träna nu igen, fy vad skönt att träna!
jag längtar som in i helvette rent ut sagt.
jag skriver inte om så mycket intressant nu för tiden, men ni får skriva om ni vill att jag ska göra något roligt typ som tävlingar eller något annat :) men då är det ni bara kommenterar.
jag tror faktiskt att jag ska hoppa in i duschen så jag bli ren och känner mig lite mer ren.
vet ni vad jag längtar så jävla mycket till?
1, thailand såklart. det ska bli så himla härligt att komma ifrån kalla sverige och få komma till värmen och sola och bada, och så ska det bli så himla kul att bli brun ;)
2, fairplay cup, det är en cup man har med sin klass och självklart ska karlbergsskolan i karlsoga ta hem vinsten!
3, liseberg, jag ska dit med malin och moa i min klass typ innan sommarlovet eller på sommarlovet, ska bli grymt kul!
ah det är dom sakerna som jag längtar mest till! men det kommer ju självklart dyka upp andra roliga saker ;) 
just nu så har jag så jävla tråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
klockan halv 8 så är det paradise hotel, vid 8 hoppas jag att det är något bra på någon kanal annars så går jag upp till datorn till klockan 9 för då är det desperata hemmafruar :) fast nu skrev jag det på svenska för jag vet inte hur man stavar till det på engelska :e oj nu ser jag att det här vart ett väldigt långt inlägg. men jag tycker det är kul att skirva här, men då tycker jag ni som läser min blogg kan ju kommentera lite också ;)
jag hör av mig någon gång, ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0