förlåt...

hejhej, det var ett tag sen faktiskt. jag har sovit så himla dåligt den här veckan och jag är helt slut men jag kan inte somna.. förlåt för jag har sagt att jag ska lägga in bilderna på mina kläder som jag har köpt men jag har inte hunnit helt enkelt :( men jag var ju i örebro igår också med mamma och emelie. då köpte jag en ny tröja och en ny vinter jacka + svarta tärmos. jag ska lägga in bilder på grojorna när jag har tid som jag aldrig har :( men jag ska försöka tills på fredag om jag hinner? men jag lovar inget. nu sitter jag och kollar lite på datorn och gör lite läxor.. men jag hör kanske av mig imorgon.

 
känner att jag vill börja träna nuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0