första advent

om precis 2 veckor drar vi till thailand
vi åker den tredje advent!
det ska bli så himla skönt att komma ifrån sverige!
jag har kanske varit vaken en halvtimme.
just nu gör jag mig iordnig för vi ska ju till örebro.
och jag har världens träningsvärk sen igår :(
haha fy vad det gör ont..
jag har gjort en ny header som jag blev jätte nöjd med.
den kommer ikväll kanske?
för jag vet inte hur man sätter in en (a)
så någon jag känner får göra det!
glöm inte att skriva vad ni tycker om frågestunden skulle bli jätte glad om ni vill hjälpa mig!
ha det så bra
vi hörs
puss


ego bild på mig sen i sommras.
och man ser min blåtira..
ingen kommentar om den saken...
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0