jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv

kom hem från kalaset för kanske en timme sedan.
direkt när jag kom hem satt jag och mamma framför tv:n och kollade vem såg åkte ut från idol, och det vart andreas.
förut på kalaset så var emelies kille med och han hade en sak på sin mobil som man kan göra så man blir tjockare i ansiktet :e
haha då tog jag ett kort på mormor och hon blunda på den bilden hahah och hon vart as tjock i ansiktet och alla i hela släkten skrattade så alla satt typ och tjöt :e haha fyfan vad kul det var :e
nu sitter jag och webbar med emma som är med filippa och wilda :) och sen webbar jag med malle också!
annars gör jag inte så mycket.
jag hör av mig ni får ha det så bra!


nummer 9 i mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0