kung av sand - gyllene tider

hejhej, nu ska jag nog hoppa in i duschen snart tror jag? det behövs verkligen :e jag webbar med fanny och jag får damp på henne hon skickar vibbar hela jävla tiden :e hon börjar gå mig på nerverna nu faktiskt! nej då men hon är soom hon är, AND I LOVE THAT! inatt så ska jag och malin sova hos fanny :) kul kul ! ute idag är det sånt här väder man hatar mest av allt, snön har blivit slask och det regnade nyss.... haha senare ikväll blir det väll säkert marcus och jacob som vanligt :e eller ja jag tror det iaf. och malin ska ju färga håret svart idag också :) det ska bli kul att se. hör av mig senare!


en fin bild sen 'sommarlovet'.
fan vad jag saknar't :(


Kommentarer
Postat av: samuel

din tunga ser ut som en mask ;$

2010-11-16 @ 16:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0