marieberg på fredag och tisdag

tjenare, nu vaknade jag för typ en timme sen. haha jag vaknar värsta tidigt nu för tiden :e idag ser min tå mycket bättre ut men det gör fortfarande så jävla ont :( asså ni kan inte fatta vad ont det gör. vid 1 så ska jag cykla till mormor och morfar för jag ska ju äta där. jag tror jag ska göra en ny design också, eller jag ska ha samma header men byta ut bilder och någon annan färg på bakgrunden. helgen som kommer, kommer bli grymt bäst (Y) och på fredag ska jag in till marieberg med pappa för vi ska kolla på en ny mobil till mig för jag har den konsigaste och fulaste i världen nu :e den ska jag ta kort på någon dag och lägga in så ska ni få se. och jag kanske hittar något mer då också. och på tisdag så ska jag in dit med mamma.
jag hör av mig, ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: sanna

gud vad fin du är!

2010-11-02 @ 10:04:41
Postat av: amanda

gud vad fin du är!

du är en av dom finaste jag har sett :o

2010-11-02 @ 12:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0