nu har jag kommit hem

hejhej, idag har jag inte hunnit blogga för att jag fanny och malin vaknade typ vid halv 12 och då åt vi frukost sen kollade vi på andra avenyn (Y) sen vid tjugo i 2 kom mamma och hämta mig och malin :) när jag kom hem sen så packade jag och sen åkte jag och pappa ner till sjöengshallen för det var där vi skulle spela mot ksk. jag var med och spelade jag fick inte för mamma men jag fick försöka för pappa och det känndes ingenting faktiskt :D vi vann med 4-3, bra tjejer. men en i laget gjorde ett själv mål så vi skulle vinna med 4-2 men aja.
nu sitter jag och badar fot bad och kollar på svenska hollywood fruar.
och snart så ska familjen äta pizza så mysigt (a)
jag hör av mig någon gång, ha det så bra!


haha en gång i thailand när jag och lisa somnade på solstolarna :e
bara 28 dagar kvar nu bästevän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0