phineas och ferb

hejhej, idag så var jag på vårdcentralen, för när jag gick upp för trappan kanske för en vecka sen så slog jag i min tå så nageln sprack och gick av och massa :( det gör jätte ont.. idag så har jag varit med fanny, sofia, marcus och jacob. vi hade jätte kul idag men jag orkar inte berätta vad vi gjorde! och just det jag fanny och sofia bowlade ju idag också :e haha det var värsta länge sen vi gjorde det så vi bestämmde oss att göra det :) och jag vann också :d nu sitter jag och kollar på phineas och ferb för jag är så himla trött idag. vafan nu börjar det och dom pratar på engelska? :o haha vilka roliga röster :e men gud vad tråkigt med engelska :(
nu ska jag kolla på tv så ni får ha det så bra, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0