raise your glass - pink

hejhej, jag vaknade för ungefär 2 timmar sedan. nu måste jag städa lite också för att det ser för jävligt ut i mitt rum :e nu har jag plockat undan det mesta så nu ska jag bara damma. senare sen vid 2 halv 3 så kommer caroline och emma hit till mig. sen vid 7 så ska vi på hockey också men då ska sofia, ellen och felicia med också.
ni får ha det så bra så hör jag av mig senare, puss

dessutom ska jag beställa hem ett tennarmband, men jag vet inte vilken jag ska välja...
vilken tycker ni jag ska välja?



Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu är dagens blogg vinnaren utsedd, in och kika om det blev du! :)



Annars kommer det en ny chans lite senare! =)

2010-11-03 @ 14:17:17
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0