sjuk

hejhej, idag som sagt är jag sjuk hostar nästan hela tiden..
väldigt trist att vara sjuk tycker jag..
jag vaknade upp imorse och verkligen ville till skolan men då säger mamma att jag ska stanna hemma.
då vart jag lite små arg så jag gick och tog en macka och efter det gick jag till min säng igen.
aja idag hade vi ändå inget speciellt i skolan förutom idrott, jag älskar att ha idrott :(
så självklart ska jag vara sjuk då.
den här dagen kommer att vara lång väldigt lång men jag ska bara ta det lungt och så.
vi får se om jag ska till skolan imorgon, men jag har utvecklingssamtal, ohnooo
men det kommer säkert att gå bra!
nu har jag i alla fall fått bilderna av emma sen i helgen så nu ska ni få se några av dom.
ha det så bra, så hörs vi säkert senare





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0