top model 14

hejhej, förlåt för jag inte bloggade igår. men jag var ju på ica maxi och delade ut peppakakor och glögg. och sen när jag kom hem så åkte jag ju typ till malin direkt. malin, jag, fanny, sofia, emma, marcus och jacob sov ju där. vi hade kul som alltid men jag orkar inte berätta vad vi gjorde :) och jag lovar att det kommer bilder på mina saker som jag köpte i örebro kommer imorgon! troligtvis om jag går in på datorn förstårs. nu sitter jag och kollar på top model 14, så jävla bra. sen klockan 8 så är det: vem kan slå fillip och fredrik! det är så braaaaa!
jag hör av mig när jag kan, ni får ha det så bra så hörs vi.


ska beställa hem den här tröjan till veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0