trött är en sak jag är




hejhej, förut när jag kom hem ifrån mormor och morfar så kom min faster och kusin hit. det var kul att träffa dom ett tag! sen åkte jag till sofia och då var emma, marcus och jacob där. vi körde buzz och massa annat. emma och marcus klämmde på min tå flera gånger så nu är den mycket värre :'( det gör jätte ont nu.. tack så mycket......
kännS som jag längtar till helgen också!! vi ska vara typ 10 stycken som ska sova hos emmaT och om det inte går ska vi sova hos malin :)
men nu ska jag nog släcka och slagga, fan vad skönt att sova om jag tänker efter :e
ni får ha det så bra så hörs vi imorgon, puss


Kommentarer
Postat av: Fatima - Fotografering, pilotdrömmar & konst ♥

sv; okej :D trevligt att du e med :)

hur mår du =)?<3

2010-11-03 @ 11:32:37
URL: http://fatimaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0