vi klarar det här tillsammans

malin,sofia och fanny!
vi klarar det här tillsammans tjejer!
_____________________________________________

nu sitter jag i min säng och snart somnar, så himla trött är jag.
men när jag väl lägger mig och ska sova ja då blir jag plötsligt pigg :e
det där är konstigt tycker jag, men så är det alltid för fröken andersson.
jag ska snart sova, men det vill jag inte.
jag har sovit så dåligt den här veckan med somnar vid 1 halv 2 varje natt nu och det känns i skolan.
så inatt ska jag verkligen försöka somna tidigt.
på lördag ska jag sova hos emmsi :) vi har tränig på lördagen sen ska vi bowla och äta på coluseum med laget på lördag! det ska bli kul kul och ännu mer kul :D
jag bloggar säkert imorgon, ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0