waka waka

haha nu sitter jag och lyssnar på låtar som jag lyssanade på för dyng länge sen.
varför sluta jag lyssna på waka waka (?) asså den är ju dyng bra om man tänker efter :e
nu sitter jag och webbar med sofia och vi har en rolig lite pratstund tillsammans :e
haha imorgon är det ju den där iventering tror jag det heter (?)
men jag gör ju det med laget, så vi ska vara där till 5 - 9...
ah så imorgon hoppas jag att det kommer gå fort.
idag så var jag på stan med mina bästavänner, och vi hade kul :e hahhah
sen så gick vi till marcus och jacob och herregud dom har man alltid kul med!
nu ska jag snart sova för jag är faktiskt trött..
men vi hörs nog inte imorgon för då kommer jag inte hinna..
men på ondsdag så kommer jag blogga!
så vi hörs säkert då!
ha det bra så länge


vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0