we r who we r

kom nyss hem från skolan, eller nyss och nyss kanske för en halvtimme sen.
idag började jag 10 över 9 men jag skulle till tandläkaren klockan 10 i 8 så jag fick gå upp tidigare..
men jag är väldigt glad för dom har tagit ut min tandställning nu :D om ni visste att jag hade en (?)
i skolan i dag så övade vi typ i 1 och en halv timme för lucia saken, för vi ska ju gå för hela skolan.
men jag är inte hemma då :) jag är ju i thailand då men jag kan vara med när vi ska gå för föräldrarna.
annars var skolan ganska lugn idag, förutom att jag ramlade, det gjorde ont :e haha jag är väldigt smidig :e
jag hör kanske av mig senare, ni får ha det så bra!

nu ska ni få se vad jag köpte i örebro vet ni ;)




jag älskar min jacka :d


skjortan som jag köpte igår (a)


Kommentarer
Postat av: sk'wäääh

jackan känner jag igen :D

2010-11-16 @ 16:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0