47 jävla dagar

hejhej, jag blogga inte igår, men då var jag i alla fall med malin, moa och jonna och vi var ute och sprang typ klockan 7 kanske? så det var ju värsta mörkt och läskigt:( men när vi sprang där så träffade jag linnea sundell så vi prata lite :) men idag så har jag ju proat på bagarns brödbod. hihi vi fick gå ta hur mycket vi ville ha, det var gott (Y) jag och clara började 6 på morgonen så det var bara att ställa klockan på halv 5..... men vi slutade 12 så det var skönt. då när vi slutade så åkte vi till hemtex för där proa malin och moa för vi skulle äta på max och sen kom jonna dit också och sen kom marcus och david dit också. haha pontus och kim proa på max och dom var riktigt stiliga med sina små hattar :e haha jag kunde inte sluta skratta :e nu ska jag snart göra läxan som vi har tills imorgon.... sen ska jag äta och kolla på paradise hotell och kungarna av tylösand kanske :)
ni får ha det så bra, jag ska försöka göra minst ett inlägg imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0