adidas skor till mig? ja tack gärna

nu kom syrran hem med nya inomhus skor sånna här blåa adidas skor vet ni? sånna som jag har velat ha så jävla länge så kommer hon hem med dom :o det känns ju jätte bra, nej faktiskt inte! jag ska också få sånna så sen när vi äter ska jag fråga pappa (a) men jag ska allt få dom! jag tänkte lägga in en bild på dom men det fanns tyvärr ingen bild på dom? :o nästa år till utomhus terminen ska jag har ljus gröna, klar gula eller mörk rosa fotbolls skor (Y) haha det kommer ju vara jätte fint till röda kläder :e men jag vill att rävåsen ska byta färg till svart, fan vad mäktigt (H) om en timme ungerfär så är det nya avsnitt av hannah montana, det får jag inte missa!
jag måste få säga olika låtar som rullar runt på min Spotifey hela tiden :e

Just a dream - Nelly
Dead end - Johnossi
Tik tok - Magnus Weideskog
Du e la go - Kapten röd
Sex on fire - Kings of leon
Dynamite - Taio Cruz

det var några av dem, grymt bra låtar!
VI HÖRS


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0