fannymalinsofia <3

hejhej, idag vaknade jag kanske klockan halv elva? sen vid kvart i gick jag upp och åt med familjen (a) hela dagen till klockan fyra så städa jag hela dagen, det var tråååkigt... vid kanske halv fem eller något så åkte jag till malin. sen vid sju så åkte jag och malin till fanny eftersom att vi ska sova här inatt. ah men vi fick skjuts av malins mamma hit när vi kom hit så gjorde vi massa. när vi kom hit så satt sofia i fannys garderob (långhistoria) :e sen när vi hade ätit så gick vi till nobel och träffade felicia, ellen och emma, hihi. imorgon så är det sista seriematchen :'( klockan två om ni vill kolla? :) nu så kommer det lite bilder som vi har tagit.
vi hörs imorgon/inatt kanske.








jag älskar er ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0