helgen har varit bäst!

hejhej, förlåt för att jag inte har bloggat sen i fredags tror jag? men efter skolan i fredags så följde jag med sofia hem. jag, fanny och malin har sovit hos sofia hela helgen :) igår så åt vi pizza på picasso, jag tror det stavas så? men sen så gick vi till lovisa, jessica, hanna och emelie för dom åt på en annan pizzeria. när vi hade suttit där en stund så gick vi och mötte marcus :) vi var typ ute och gick runt och massa sen så träffa vi lovisa och dom igen. vi var 11 stycken som gick runt tror jag? vid 9 så var marcus tvungen att gå hem för dom skulle ha någon match värsta tidigt men då så gick vi till david och där var det några som lana. och just det emma kom ju också så att hon var också med. men när vi kom dit så tog typ sofia, fanny och emma över alla datorer. haha jag och malin stog och spela wii hela tiden typ haha. jag kommer inte ihåg allt vi har gjort men vi har haft kul.
jag hör av mig senare kanse, ni får ha det så bra!


saknar sommarlovet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0