hemma från skolan

hejhej, idag slutade vi klockan 14;20, gött (Y) jag kom hem vid 14;30 ungefär? vi hade spanska sista lektionen. haha jag, moa, malin och jonna kom värsta för sent för att vi prata med björn typ i 25 minuter :e nu väntar jag på att malin och sofia ska sluta. imorgon ska jag vara med moa för vi ska ut och springa klockan 17;00. idag på idrotten så hade vi pingis saken för sexan? aja jag har spelat 5 matcher och jag har vunnit 4 av dom (Y) imorgon ska mamma och emelie snågonstans i örebro så mamma ska hoppa in på ginatricot och kolla efter tröjorna åt mig :) men jackan och tärmosarna skulle jag glömma :( jackan kostar 2200:- och tärmosarna kostar 1500:- men nej jag ska inte få dom, eller jo det ska jag (har jag bestämmt). jag måste få dom där, haha jag låter värsta bortskämd :e men nu orkar jag inte skirva något mer! VI HÖRS


man ser min katt där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0