I don't want the world to see me





hejhej, förlåt för jag inte bloggade igår men jag hann inte. igår så slutade jag 13;40 och sen så väntede jag utanför högstadiet för jag skulle vänta på sofia. vi skulle ju vara med lisa och rebban igår men dom kunde tydligen inte ? :( då åkte jag och sofia till malin i stället och var med henne och fanny :D haha vi hade massa kul. efter kanske två timmar gick vi till nobel och lovisa och emelie var där också:) efter en kvart kanske så kom mamma och pappa och hämta mig efter som att vi skulle äta hos farmor och farfar för att emelie skulle ha tjejkväll här för hon fyller år imorgon. idag vaknade jag klockan 10;30. jag har bara gjort mig iordnig idag och varit inne på datorn. sen mellan 16;00 - 17;00 så kommer släkten i och ska fira emelie. ikväll så ska jag nog vara med malin och dom vi får se. jag skulle ju igentligen med malin till badhuset idag men det blev i så :(
vi hörs senare 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0