jävla mobil helvette :@

jag är så jävla arg just nu för att min mobil är så jävla cp? jag kan inte trycka på grön och röd lur, 2, 3, 4 och neråt saken går det inte heller trycka på? fan vad jag är arg :o så om nån ringer så kan jag inte svara eftersom att det INTE går trycka på grön lur. fan vad arg jag just nu :@ men en sak är bra att jag ska in till örebro på lördag och jag får byta mobil nu så mamma sa att vi skulle kolla på någon :):)

idag började jag 8 så jag ställde klockan på halv 7 men jag somna om till 7 :e i skolan så har vi haft en stor tavla med alla lärarens händer som dom har fått doppa sina händer i färg. idag så fick vi reda på att vi skulle göra en ny sån tavla men vi elever fick doppa våra händer, haha fan vad händer det kommer bli :e vid 1 så hade vi elevens val så då var det hemkunskap för mig :) vi gjorde pizza och det vart dyng gött ju :o och det ska bli skönt med höst lov nu nästa vecka det ska bli jätte skönt utan skolan i en vecka fyfan vad gött (Y) och sen på alla helgon eller vad det heter? så ska typ 9 stycken sova hos emma thored, det ska bli kul.
jag bloggar nog senare, men nu måste jag göra spanskan, vi hörs senare


ni är bäst, jag älskar er! real Love (L)
& ett helt år med er igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0