känns som det är helg (Y)

idag är det fradag och det känns KANON ! skolan har gått segt idag. vi slutade 13;40 det var skönt. imorgon så ska jag på hockey med emma, felicia, ellen, carro och jonna :) haha vi kommer bli många men det kommer bli supeeeer kul :D saknar dom emormt mycket. nu sitter jag i min säng och inte gör så mycket. jag känner nog att jag måste träna in spanska glosorna idag för att jag får inte in dom i mitt huvud annars :e ska kanske till stan sen med mamma och jag känner att jag inte mår så himla bra idag heller, men jag var ju i skolan.. just fan det är ju inte alls många dagar kvar till thailand nu heller :o eller jo 66 dagar men det är inte mycket för mig.
VI HÖRS




dagens outfit
byxor - långt inne i garderoben
svart baslinne - ginatricot
tröja - ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0